نيافام را نمي شناسيد !؟

آريانيك هاست دامنه پورتال سازماني

نيافام را نمي شناسيد !؟

۱۷۹ بازديد

شركتِ خدماتِ انفورماتيكِ نيافام با شماره ثبتِ 535926 با هدفِ توسعه و ارائه نرم‌افزارِ توليدِ پورتال سازماني و راهكار‌هاي پيشرفته تحتِ وب، فعاليتِ خود را در صنعتِ وب آغاز نمود. پشتوانه و پيشرانه نيافام تجربه بي‌بديل و ارزشمند و تخصصِ مديران و كارشناسانِ آن در توسعه نرم‌افزار‌هاي مديريت محتواي پورتالِ سازماني و گنجينه گرانبهاي دانشي است كه بواسطه مطالعه آخرين روند‌ها و فناوري‌ها در توسعه پورتال‌هاي سازماني بدست آمده‌است. ما از تجاربي كه از طريقِ تعامل با سازمان‌هاي بزرگِ دولتي بدست آورده‌ايم با نياز‌ها و منوياتِ نهاد‌ها و سازمان‌هاي بزرگ آشنا شده‌ايم و راهكارِ بهينه را  بهره‌گيري از پيشرو‌ترين فناوري‌ها و روند‌ها در توسعه و ارائه يك محصولِ مدرن، امن، هوشمند و آرمان‌گرا ديديم. 

تحقيق، توسعه و مطالعاتِ ما بر محوريتِ شناسايي و كشفِ دانش‌ها و تكنولوژي‌هاي برتر و دانش‌افزايي كارشناسانِ شركت متمركز بوده‌است. ما در تلاش بوده‌ايم با استفاده از راهكار‌هاي مبتني بر هوش مصنوعي بهترين تجربه كاربري، عملكرد و امنيت را در قالبِ پكيج نرم‌افزاري پورتال سازماني هوشمند ارائه كنيم.

ما مسائل و خواسته‌هاي سازمان‌هاي بزرگ را از زبانِ مديران و كارشناسانِ آنها شنيده‌ايم و آنها را سزاوارِ محدوديت‌ها و ضعف‌هاي نرم‌افزار‌هاي مديريتِ پورتال‌هاي سازماني در بُعدِ امنيت، عملكرد و تجربه كاربري نمي‌دانيم. بنابراين مُصمّم شديم دانشِ برتر و آخرين فناوري‌ها را بكار بگيريم و محصولي پديد آوريم كه نه‌تنها نياز‌هاي مديرانِ پورتال‌هاي سازماني را برطرف مي‌نمايد بلكه مجهز‌شدن به بهينه‌ترين ابزار‌ها و پيشرفته‌ترين فناوري‌ها را براي آنها به ارمغان مي‌آورد.

 

چشم‌اندازِ نيافام :

مُجهز نمودنِ همه سازمانهاي بزرگِ دولتي و غير‌ِدولتي به محصولات و راهكار‌هاي پيشرفته تحتِ وب و مبتني بر آخرين فناوري‌ها

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.